Βασικές δυνατότητες της εφαρμογής

  • Σύνδεση με το magento web site της εταιρείας σας μέσω API, SQL & Magmi

  • Αυτόματη λήψη παραγγελιών & στοιχείων πελατών στο χρονικό διάστημα της επιλογής σας

  • Εξαγωγή δεδομένων σε CSV, Excel, SQL Table η σύνδεση με οποιοδήποτε ERP της αγοράς

  • Αυτόματη ενημέρωση τιμών & αποθεμάτων από τα στοιχεία του ERP προς το Magento στο χρονικό διάστημα της επιλογή σας

  • Λήψης στοιχείων από οποιαδήποτε “πηγή” (excel, csv, sql table) με σκοπό την αυτόματη καταχώρηση κωδικών (άνοιγμα) στο Magento με πλήρη στοιχεία, τεχνικά χαρακτηριστικά & φωτογραφίες. Υποστηρίζει Simple, Grouped & Configurable κωδικούς.

 

Πλεονεκτήματα

  • Συνεχή και αδιάκοπη ενημέρωση

  • Εξοικονόμηση πόρων ανθρώπινου δυναμικού

  • Μηδενισμός σφαλμάτων καταχώρησης

  • Διασφάλιση στοιχείων των τραπεζικών λογαριασμών από χρήστες και έκθεση στο Internet

 

Τιμοκατάλογος

  Η υπηρεσία διατίθεται στους πελάτες συνδρομητικά και όχι με εφάπαξ αγορά. Η αγορές αδειών αφορούν τραπεζικό λογαριασμό και είναι ανά μήνα!
  Οι καταβολές γίνονται με αγορά πακέτο 3μηνου, 6μηνου η 12μηνου.

Version Προσφορά
για 2 λογαριασμούς
Προσφορά
για 3 λογιαριασμούς
Super Προσφορά Unlimited
Standard
60 € 60 € 60 € 60 € 60 € 100 € 150 € 240 €
 
  • Export σε αρχείο Excel, CSV
  • 150 κινήσεις (συνολικά) την ημέρα
Professional
90 € 90 € 90 € 90 € 90 € 160 € 240 € 350 €
 
  • Export σε αρχείο Excel, CSV
  • Απεριόριστες κινήσεις ανά τράπεζα και ανά λογαριασμό
  • Εξαγωγή αρχείου σε SQL Table
  • Δυνατότητα ελέγχου και εύρεσης της αντίστοιχης παραγγελίας από το ERP

Οι τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24%

 

Ασφάλεια – Εχεμύθεια

   Η εφαρμογή μας τηρεί όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές ώστε να τηρεί στην απόλυτη εχεμύθεια τα στοιχεία των τραπεζικών σας λογαριασμών, αφού δεν τα μεταβιβάζει και δεν τα κοινοποιεί πουθενά, εκτός από τον τοπικό Internet Explorer του υπολογιστή που έχετε επιλέξει να εγκατασταθεί. Δεν χρησιμοποιούνται εξωτερικοί σύνδεση (API) για όπου μεταφέρονται τα στοιχεία και επιστρέφονται τα αποτελέσματα. Οι προσωπικές σας πληροφορίες αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μόνο και η η άντληση των στοιχείων γίνεται όπως θα γινόταν από χρήστη κάνοντας κλικ σε επιλογές.

   Ουσιαστικά ο τρόπος που λειτουργεί το Module είναι σαν τις μακροεντολές του Microsoft Office. Ανοίγει αυτόματα έναν Internet Explorer, γράφει στα πεδία το UserName & Password και στην συνέχεια πατάει το κουμπί Login. Ανάλογα με την τράπεζα, κάνει αυτόματα κλικ στις επιλογές που πρέπει ώστε να οδηγηθεί ο Explorer να βγάλει το αρχείο σε CSV μορφή, όπου θα αποθηκευτεί στον τοπικό σας υπολογιστή και μόνο.

  Με τον τρόπο αυτό, η εφαρμογή Plexus.IBAN είναι απόλυτα γρήγορη, δουλεύει με ασφάλεια και πλήρη εχεμύθεια. Είναι η απόλυτη λύση!