Πως λειτουργεί

Οι παραγγελίες στο Plexus γίνονται με καταχώρηση από τον χρήστη μέσω υπολογιστή η Tablet αλλά και με απ’ ευθείας λήψη τους από το Web Site της εταιρείας σας, αυτόματα στο χρονικό διάστημα που θα επιλέξετε (πχ. αυτόματα κάθε 1 λεπτό).

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες σε χρόνο αλλά και σε διαδικασίες, είναι ο τρόπος που η αρχική παραγγελία του πελάτη θα φτάσει στην τιμολόγηση και στην αποστολή. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν είναι πάντα ετοιμοπαράδοτα τα προϊόντα και θα χρειαστεί να ζητηθούν σε προμηθευτές η γιατί ο πελάτης μπορεί να μην έχει εξοφλήσει. Όλα αυτά τα στάδια, τα έχει λύσει με έναν άκρως καινοτόμο τρόπο το Plexus.NET όπως θα δείτε και στην παρακάτω εικόνα:

Με μια ματιά πλέον είναι ορατή η τρέχουσα κατάσταση των παραγγελιών. Εδώ υπάρχουν όλα τα εργαλεία για να μπορούν όλα να γίνουν γρήγορα και αυτόματα.

Δυνατότητες

  • Αυτόματη λήψη παραγγελίων από το WebSite της εταιρείας σας
  • Αυτόματος έλεγχος ελλείψεων και αυτόματη ηλεκτρονική αποστολή στους προμηθευτές
  • Εύκολη καταχώρηση παραλαβών και αυτόματο κλείσιμο παραγγελιών
  • Έλεγχος εισπράξεων ανά παραγγελία με απ’ ευθείας άντληση από τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας σας για καταθέσεις, πιστωτικές κάρτες & paypal
  • Διαχείριση ραντεβού παραδόσεων
  • Αυτόματη έκδοση Voucher σε Γενική ταχυδρομική
  • Αποστολή αρχείων σε Logistics (σε περίπτωση που τηρούνται και αποθέματα σε άλλες αποθήκες)
  • Έλεγχος τριγωνικών αποστολών
  • Έλεγχος διαδικασίας Picking με δυνατότητα απ’ ευθείας Pick & Send η Συλλογή σε χώρους και από εκεί διαλογή σε παραγγελίες
  • Πλήρης έλεγχος Ταχυδρομικών κωδικών πριν την αποστολή των παραγγελιών για πρόληψη λανθασμένων αποστολών με αποτέλεσμα άσκοπες χρεώσεις