Το σημαντικότερο πρόβλημα στις εφαρμογές καταγραφής πελατών, προμηθευτών και λοιπών επαφών, είναι οι διπλό-καταχωρήσεις, τα ελλειπή στοιχεία καθώς και η τοποθέτηση πληροφοριών σε λάθος πεδία. Αυτό δυσκολεύει εκ των υστέρων την αναζήτηση αλλά και την λανθασμένη πληροφόρηση για τα στοιχεία των συναλλασσομένων της εταιρείας. 

 

Καταχώρηση στοιχείων επαφής

  • Καταχώρηση στοιχείων επαφής με απ’ ευθείας άντληση στοιχείων από το TaxisNET μόνο με το ΑΦΜ της επαφής
  • Έλεγχος διπλοκαταχωρημένης επαφής από το ΑΦΜ, διεύθυνση και μέσα επικοινωνίας
  • Δυνατότητα καταχώρησης πολλαπλών διευθύνσεων (κεντρικά, κατάστημα, αποθήκη κτλ) με επ’ ευθείας εντοπισμό από το Google.Maps
  • Δυνατότητα καταγραφής στοιχεία προσωπικού ανά κατάστημα, με πλήρη στοιχεία
  • Απεριόριστη καταγραφή μέσων επικοινωνίας (τηλέφωνα, φαξ, e-mail, κινητά, ιστοσελίδες κτλ) ακόμη και με προσδιορισμό (π.χ. mail διευθυντή πωλήσεων)
  • Επισύναψη λογότυπου στα στοιχεία εταιρείας
  • Συσχετίσεις επαφών (Θυγατρικές, του ίδιου επιχειρηματία κτλ)
  • Επισύναψη εγγράφων (word, excel, powerpoint, access, actobat κτλ)
  • Διαχείριση επαφών με δυνατότητα δημιουργίας δενδροειδούς μορφής κατηγορίες)
  • Δυναμικό “autocomplete” στα κοινά στοιχεία καταχώρησης (ΔΟΥ, πόλη, νομός, περιοχή, χώρα κτλ) για αποφυγή διπλοκαταχώρησης
  • Ειδική διαχείριση εγγράφων – αρχειοθέτησης ανά επαφή, με δυνατότητα δημιουργίας κατηγοριών εγγράφων
  • Δυναμική δήλωση στοιχείων επαφής αποθηκεύοντας την μόνο μια φορά

 

 

Δηλώστε το είδος επαφής με τα αντίστοιχα στοιχεία τιμολόγησης και συμπεριφοράς:

 

Κρατήστε τα οικονομικά στοιχεία της επαφής για μελλοντική χρήση διαφημιστικών καμπανιών

 

 

Παρακολούθηση συμπεριφοράς

  • Παρακολούθηση επαφών ανά “κατάσταση” 
    Ενεργός, ανενεργός, νυν, δεν μας ενδιαφέρει, δεν ενδιαφέρεται κτλ
  • Παρακολούθηση επαφών ανά “Επίπεδο”. Συνήθως με αυτό τον όρο εννοούμε το οικονομικό επίπεδο
  • Παρακολούθηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δηλαδή με ποιές εταιρείες έχει επαφές και για ποια προϊόντα.
  • Παρακολούθηση προελεύσεων, δηλαδή από που μας βρήκε (google, facebook, διαφημιστική μας καμπάνια, επαφή μας)
  • Παρακολούθηση Συστάσεων (ποιές άλλες επαφές μας ήρθαν από αυτή την επαφή)

 

Αυτά τα στοιχεία βοηθούν και στην χρήση των ομαδικών αποστολών, αφού μπορούν να αποτελούν κριτήρια συλλογής δεδομένων.

Σενάριο: Θέλουμε ομαδική αποστολή SMS σε κινητά διευθυντών λογιστηρίου, στην Αττική, που η εταιρείες τους έχουν επαφές με την εταιρεία x & y, έχουν περισσότερα από 15 άτομα προσωπικό με κέρδη > 500.0000, τους έχουμε σε κατάσταση “δεν τους ενδιαφέρει”.

Ομαδικές αποστολές & Εμπορική Διαχείριση

Όλες οι καταχώρησεις ραντεβού, εργασιών, τηλεφωνικών κλήσεων, παραστατικών και εγγραφές χρονικού, είναι επισυναπτόμενες στα στοιχεία των επαφών αυτόματα

Καινοτόμα εργαλεία διαχείρισης

  • Εργαλεία εισαγωγής επαφών από αρχεία CSV & EXCEL 
  • Εξαγωγή στοιχείων σε EXCEL
  • Πρόγραμμα ελέγχου διπλοκαταχωρήσεων από ΑΦΜ, διεύθυνση και μέσα επικοινωνίας
  • Εύρεση καταχωρημένων στοιχείων που δεν χρησιμοποιούνται ώστε να αφαιρεθούν από τις λίστες επιλογών